Main / Блог / Event-рекрутинг або як ваша вакансія може стати super-star

Event-рекрутинг або як ваша вакансія може стати super-star

Blog | 25 july 2019

Нічний жах HR-ра – це 100500 відкритих вакансій і жодного толкового резюме. Спокійно, cон лишається сном, а для ефективного пошуку талановитих та амбітних давно вигадано event-рекрутинг.

Рекрутингові заходи дозволяють зацікавити тих вузькопрофільних фахівців, які не є в активному пошуку роботи. Дають можливість оцінити потенційних колег в режимі реального часу та заощадити на процесі пошуку персоналу.
Забудьте все, що ви чули про ярмарки вакансій. Сьогодні говоримо про івенти, після яких кандидати самі шукають зустрічі з вами. І ось кілька дієвих лайфхаків про те, як провести ефективний ̶х̶а̶н̶т̶и̶н̶г̶ event-рекрутинг.

  1. Правильний формат. Обирайте формат заходу, на якому учасники змогли б проявити знання та навички, які вам потрібні. Формати хакатону чи кейс-методу, приміром, покажуть реальний потенціал кандидатів.
  2. Одним махом. Навіть на заході, організатором якого виступає хтось інший, є можливість вполювати свого ідеального працівника. Можна виступити спонсором заходу, де зберуться ваші потенційні кандидати. Оганізувати власну «розвідувальну операцію», замасковану, наприклад, під конкурс на кращу концепцію Sales funnel (воронку продажів) чи турнір по швидкісному оформленню презентації. Головне, щоб ваш контент виглядав органічно в рамках основної програми заходу.
  3. Не прогавте контакт. Попіклуйтесь заздалегіть про механізм збору контактів. Як варіант, скористайтесь технологією Pоken (посилання), про яку ми писали в нещодавньому пості.
  4. Тримайте зв’язок. По закінченню заходу, в записнику з’явиться цілий пул нових корисних контактів. Будьте готові втримати людей в зоні впливу бренду, навіть якщо надати робоче місце всім і кожному можливості немає. Підпишіться на їх профілі в мережах, подякуйте в особистому повідомленні за участь, запросіть на наступний захід, перетворіть на лоялістів компанії та занесіть дані, наприклад, до HR-CRM платформи.
  5. Візуалізуйте умови роботи. Організувати крутий івент задля банальної роздачі посилання на ваш сайт – як мінімум, ірраціонально. Куди ефективніше влаштувати віртуальну екскурсію в ваш офіс, зробити яскравий майстер-клас чи організувати неформальне спілкування з власником компанії. Люди отримають цікавий досвід і запам’ятають вас надійним роботодавцем, де команда в пріоритеті.

Інтерактивні конференції, хакатони, навчальні семінари + дрібка сучасних івент-технологій для збору контактів – ось вірний шлях до заміщення вакантних позицій. Радимо відходити від шаблонних варіантів пошуку. Адже захантити дійсно неординарних, амбітних спеців можна лише в сучасний та стильний спосіб. Ну а ми, EventEnvoy, вже зібрали свою dream team і вже маємо кілька крутих ідей для вашого рекрутинг-заходу.

Категории
Subscribe to the newsletter



Следующая