Як зачарувати досвідчену зйомкою з дронів і party-robots публіку на заході? Стрибнути вище голови, не зачепивши при цьому стельову LED-інсталяцію? «Дивуйте турботою», – радять експерти галузі і ми з ними повністю згодні. Адже на зміну B2C або B2B-бізнесів, прийшла ера Н2Н – Human to Human. Саме людяність може стати вашою конкурентною перевагою.
Тренд №1. Трудитися відпочиваючи
Лекція, дискусія, воркшоп … Голова обертом. Адже ще й роззирнутися, і поспілкуватися, і заселфітися потрібно встигнути. Гість буде вдячний, якщо ви передбачите місце для спілкування в невимушеній обстановці: лаунж-зони з Wi-Fi, м’якими пуфами і можливістю спокійно випити кави або поговорити по телефону.
Окремої уваги потребує підбір меблів 🛋. Роблячи ставку на стильні авангардні дивани з низькою посадкою, згадайте про жінок, які будуть елегантно вставати з них під час доповіді. У той же час, не змушуйте спікерів сидіти на незручних табуретках 8 годині до ряду.
Тренд №2. Персоналізація
У вас круті спікери і страшно цікаві лекції? Ви молодці. Однак люди стають більш перебірливі до інформації. Вони хочуть отримувати виключно той контент, який самі вважають корисним. Не обмежуйте їх стандартним пакетом. Дозвольте сконструювати індивідуальну програму: з доступом до виставкового залу, можливістю відвідувати окремі лекції, приймати участь у майстер-класах, екскурсіях по місту, спеціальній вечері зі спікерами, pre – або after-party.
Тренд №3. Діджіталізація
Запорукою успіху і позитивного враження від заходу стане залученість аудиторії в «дійство». Опитування в режимі реального часу, інтерактивні ігри спікера з залом, рейтинги, лайки, бали за питання ведучому через мобільні додатки, бейджи з QR-кодами, радіомаячки … Все це дозволить не тільки оптимізувати організаційні процеси, але і заволодіти увагою гостей з першої до останньої хвилини івенту.