Лояльність гостей і успішність заходу сьогодні залежать не тільки від організації. Разом зі зростаючою еко-свідомістю суспільства змінюються його пріоритети. За даними дослідження Ford, 45% респондентів очікують від комерційного сектора чіткої позиції в питанні збереження навколишнього середовища. Яке відношення це має до івентів? Та пряме! Проведення будь-якого заходу – це тонни використаного паперу, засобів прибирання, посуду, галони бензину на транспортування декорацій і стільки ж кіловат електроенергії. Що ж ми, як івентори, можемо зробити?
1. Одноразова пластикова тара – отрута для організму, розпадається 100500 років, та й виглядає не дуже естетично. Альтернатива – посуд з паперу (який, до речі, можна зробити брендованим або взагалі фішкою заходу за рахунок кольору, слоганів, цитат і т.д.)
2. Велика кількість поліграфії. Нерозумно жити в еру цифрових технологій і не користуватися всіма її благами. Беріть на озброєння доступні мобільні додатки, інтерактивні вивіски і скорочуйте витрати на друковані матеріали.
3. Повітряні кулі – розлітаються на тисячі кілометрів, досягаючи найвіддаленіших куточків Землі. Лякають тварин і несуть небезпеку для їхніх шлунків. Плетені меблі, панно з дерева і каменю, жива зелень – все це не тільки варіанти трендових елементів декору, але ще один спосіб продемонструвати орієнтацію заходу на захист природи. А квіти після демонтажу зберіть в букети та завезіть в будинок пристарілих. Повірте, дарувати радість не так вже й складно.
4. Відсутність сортування відходів – простим рішенням стануть різнокольорові наклейки для різних типів сміття на урнах. Як варіант, врятовані від поховання папір, скло і пластик можна реалізувати на переробку. Кому будуть зайвими пару сотень гривень ?! 😉.
5. Ірраціональне споживання електроенергії. Для великого івенту підбирайте ергономічні прилади. Так ви відчутно знизити витрати + зменшите вплив шкідливих речовин на навколишнє середовище і збережете паливно-енергетичний ресурс, який, до речі, не безмежний.