Літо продовжується, а отже і виїзні заходи набирають обертів! Навіть не зважаючи на те, що хочеться процитувати анекдот про «такоє хрєновоє лєто», кількість подібних заходів, традиційно для сезону, зросла.
Єдине, на що хотілось би звернути увагу – корпоратив чи team building – це не про “потусити на природі”, не про танці на столах та інші подібні асоціації. Це про ефективні інструменти, завдяки яким досягаються певні цілі компанії.
Не має значення задля якої мети проводиться захід: для згуртування колективу, для знайомства між собою різних філій чи департаментів, для того, щоб кожен зрозумів чим займається інший, для спільної розробки стратегії або ж налагодження діалогу між «старожилами» та «молодою кров’ю» – не важливо, головне – щоб ця ціль була!
Коли ви чітко усвідомлюєте мету, тоді з’являється і розуміння, який формат краще підходить, який інтерактив буде дієвим (а не тільки «чисто поржать»), якого тренера запросити і який таймінг доречніший і т.д. Тобто зміст диктує форму.
Спеціальні тімбілдінгові заходи можуть стати надійним підґрунтям для формування вашої dream team, що має високу мотивацію та працює як єдиний організм. Знайдіть місце командоутворюючим подіям в стратегії розвитку компанії і ви здивуєтесь динаміці її підйому.
І не забувайте, що крім мети та цілей, має бути ще і fun. Тож, не будьте занудами