Замовити проект

Головна / Блог / І знову про онлайн події

І знову про онлайн події

Tips&Tricks | 24 Лютого 2021

За рік всі ми навчились користуватись zoom та іншими подібними програмами. Також за цей рік багато хто з івент-індустрії зробив круті речі – такі, як наприклад, платформа zMeet.

Проте, коли мова йде про найпростіші онлайн-події та їх трансляцію, то ми знову і знову бачимо zoom-івські квадратики на чорному фоні, де одні учасники заходять з ПК і мають горизонтальне фото, інші – зі смартфонів і мають вертикальне фото, дехто взагалі без фото – і ми бачимо тільки «квадрат Малевича».

Погодимося, що це абсолютно робочий формат для ділових зустрічей, нарад чи brainstorm та інших, умовно, закритих подій.

Проте, коли мова йде про відкриті, публічні заходи – конференції, презентації, форуми, тощо – то ми маємо пам’ятати, що, крім контенту (який, до речі, завжди на 1-му місці), є ще й естетичний бік. Або ж маркетинговий бік, якщо комусь так легше для сприйняття.  І незважаючи на онлайн-формат, подія має лишатись подією у повному сенсі цього слова: зі своїм візуальним рядом, який передає необхідні повідомлення, корпоративними кольорами, стилістикою, брендуванням, логотипами організаторів та проявам спонсорів, тощо.

І це все можливо і в онлайні. Тому, коли вам скажуть «ну, це ж онлайн-формат, тут тільки так» – знайте, це просто виправдання. І зараз ми це доведемо на прикладі одного з наших заходів.

1. Спікери. Навіть на базі того ж zoom (але з додатковим обладнанням) ми можемо робити будь-які комбінації того, як виглядають учасники чи спікери: скільки їх виводиться на екран, в якій послідовності, якого розміру їх зображення, як вони титруються, тощо.

2. Фон. Як можна бачити на фото, фон не завжди має бути чорним. Більше того – він завжди має бути в єдиній стилістиці з вашою подією.

До речі, фон може бути як статичним зображенням, так і анімованим – створеним за допомогою моушин-дизайну. Ми  радимо також використовувати анімовані заставки перед подією та між її окремими сесіями чи панелями. Також цей час можна використати для маркетингових цілей – наприклад, показати ваш промо-ролик або відео спонсора. Варто зазначити, що тривалість таких роликів має бути досить короткою, щоб у глядачів не виникало бажання «перемкнути на інший канал».

 

3. Брендування. Навіть випадковий глядач, який побачив трансляцію вашої події посеред заходу, має без труднощів зрозуміти «на що він дивиться» – що за подія, хто організатор, хто виступає, тощо.

4. Як зробити онлайн-подію «живішою»? Онлайн-формат може бути 100%-вим –  коли всі учасники та спікери віддалено, а може бути, так званим, гібридним заходом з використанням студії. Ми майже завжди за другий варіант, бо він дає можливість зробити подію більш наближеною до ТБ-шоу, а це завжди цікавіше дивитись ніж на зумівські «квадратики Малевича».

В нашому прикладі перед нами стояла задача, щоб одночасно в трансляції були 2-3 спікерки, які приймали участь віддалено, та 2 модератори, які були в студії.

Студію можна орендувати вже готову або зробити з власними декораціями, може бути одна або ж декілька, вона може бути будь-якого формату, розміру та з будь-якими меблями, в ній може бути тільки ведучий або ж всі спікери – це все на ваш розсуд, смак та формат вашої події.

Головне пам’ятати: онлайн-подія – це все рівно подія, а отже, якщо щось може піти не так – то воно обов’язково піде не так. Тому тестувати потрібно  напередодні, під час … ну, ви зрозуміли, постійно і двічі.

Вдалих та цікавих вам івентів!

Subscribe to the newsletter



Наступна